Х ижтимоий тармоғи телевизорлар учун SmartTV иловасини ишга туширади

Texno

Илон Маскнинг Х ижтимоий тармоғи Amazon ва Samsung смарт телевизорлари учун иловани ишга туширмоқда. Манбага кўра, у YouTube ТV иловаси билан «бир хил» кўринишда бўлади.

Маскнинг мақсади — фойдаланувчиларни «катта экранда узоқ вақтли видеоларни» томоша қилишга ундаш. Бу Хʼни блогерлар ва реклама берувчилар учун янада жозибадор қилиш режасининг бир қисмидир. «У YouTube билан рақобатлашишга қарор қилди», — деди манба. У Twitch, Signal ва Redditʼни бошқа потенциал рақобатчилар деб атади.

Январь ойида Х бу «ҳозирда платформа видеохостингга айланаётганини» айтганди.

Тwиттер даврида телевизор иловалари камида уч марта ишга туширишга уринди: 2010 йилда Google TVʼда, 2011 йилда Samsungʼнинг Smart Hub платформасида ва 2016 йилда ижтимоий тармоқ 10 та NFL ўйинларини трансляция қилиш бўйича келишувга эришгандан кейин ва Amazon Fire учун иловаларни ишга туширгандан кейин. Телевизор, Apple TV ва Хbox Оne.

Илон Маск, шунингдек, контент яратувчиларни Хʼга таклиф қилмоқда. 243 миллион обуначига эга YouTubeʼнинг машҳур блогери Mr.Beast у ерга тўлиқ метражли видео юклаш орқали ижтимоий тармоқ имкониятларини синаб кўришга қарор қилган. 250 минг доллардан ортиқ даромад келтирди. Бироқ блогер буни «фасаднинг ўсиши» деб атади, чунки унинг фикрича, реклама берувчилар видеодаги рекламаларни сотиб олиш орқали унинг кампаниясидан фойда олишган.

2023 йилда АҚШдаги YouTube томошабинларининг деярли ярми смарт-телевидение тизимларидан келган ва февраль ойида Nielsen YouTube телевидение томошаларининг 9,2 фоизи билан АҚШдаги энг йирик стриминг хизматига айланганини хабар қилган.

Mavzuga oid materiallar