“Hududgazta’minot” gaz hisoblagichlaridagi batareykalar bilan bog‘liq muammolarga izoh berdi

O‘zbekiston

Ijtimoiy tarmoqlarda iste’molchilarning gaz hisoblagichlari zaryadsizlana boshlagani, buning oqibatida sarf-xarajatlar yanglishib oshib ketgani haqida ma’lumotlar tarqaldi. “Hududgazta’minot”ning ma’lum qilishicha, aniqlangan kamchiliklarni bartaraf etish bilan respublika bo‘ylab 2000 ga yaqin mutaxassis shug‘ullanmoqda.

Ijtimoiy tarmoqlarda gaz hisoblagichlar batareyalari bilan bog‘liq muammolar haqida ma’lumot tarqaldi.

“Hududgazta’minot”ning ma’lum qilishicha, mutaxassislar aloqaga chiqmayotgan (batareya zaryadsizlanishi yoki SIM-karta bilan bog‘liq muammolar tufayli) elektron gaz hisoblagichlar (EGHU) holatini kuzatmoqda. Monitoring asosida aniqlangan kamchiliklar respublikaning qariyb 2000 ta mahallasida bartaraf etilmoqda.

Ma’lum qilinishicha, iste’molchilarning akkumulyatorlar yoki SIM-kartalar bilan bog‘liq murojaatlari tezkorlik bilan bartaraf etilmoqda.

Kompaniyaning ta’kidlashicha, EGHU so‘nggi 90 kun uchun gaz iste’moli ko‘rsatkichlari va hajmi haqidagi ma’lumotlarni saqlaydi. Agar ma’lumotlar turli sabablarga ko‘ra iste’molchining shaxsiy hisobvarag‘iga yuborilmagan bo‘lsa, ular muammo bartaraf etilgandan so‘ng yuboriladi va hisob-kitoblar ko‘rsatilgan davr uchun amalga oshiriladi.

Iste’molchilarga EGHU ko‘rsatkichlarini vaqti-vaqti bilan shaxsiy kabinetdagi ma’lumotlar bilan solishtirish tavsiya etiladi. Ko‘rsatmalar haqidagi ma’lumotlarni “Hudud Gaz Ta’minot” mobil ilovasi yoki shaxsiy kabinet orqali olish mumkin.

“Agar ma’lumotlar bir-biridan farq qilsa yoki hisob raqamidagi qoldiq o‘zgarishsiz qolsa, zudlik bilan 1104 qisqa raqamiga yoki mahalliy gaz ta’minoti bo‘limiga murojaat qilish kerak”, — deyiladi xabarda.

Mavzuga oid materiallar

Muhim yangiliklarni oʻtkazib yubormang!

Asosiy voqealardan birinchi boʻlib xabar topish uchun Telegram kanalimizga obuna boʻling.