O‘zbekistonda aholi fikr-mulohazalari asosida davlat xizmatlari ko‘rsatish sifati reytingini shakllantirish tizimi ishga tushiriladi. Bu haqda Vazirlar Mahkamasi qarorida aytiladi.
Fuqarolar xizmatni to‘rtta mezon, jumladan, qonunchilikka rioya qilish, xodimlarning professionalligi, tezkorlik va qulaylik, shu jumladan nogironligi bo‘lgan shaxslar uchun sharoitlar bo‘yicha baholashlari mumkin bo‘ladi. Baholash besh balli tizimda amalga oshiriladi.
Xizmat ko‘rsatish markazlarida YIDXPga olib boruvchi maxsus QR-kodlar joylashtiriladi. Raqamli xizmatlardan foydalanganda mobil ilova yoki portal saytida ovoz berish mumkin bo‘ladi. Shuningdek, matnli izoh qoldirish mumkin bo‘ladi.
Past ball to‘plagan taqrizlar Adliya vazirligi va tegishli organlarga yuboriladi. Idoralar norozilik sabablarini o‘rganib, choralar ko‘radi, jumladan, xodimlar uchun o‘quv seminarlarini o‘tkazadi. Agar vaziyat o‘zgarmasa, Adliya vazirligi mas’ul xodimni ishdan chetlashtirishni talab qilishga haqli.