Ўзбекистонда ғайритабиий жазирама туфайли поездлар ҳаракати секинлашади, кондиционер тизимлари эса ёмон ишлаши мумкин, деб хабар бермоқда «Ўзтемирйўлюловчи» АЖ.
Акциядорлик жамиятининг қайд этишича, ҳозир республикада ҳаво жуда иссиқ, рельсларнинг металл қисмлари бўлган рельслар эса жуда иссиқ. Йўловчилар ва поездлар хавфсизлигини таъминлаш мақсадида поездлар тезлиги чекланади, бу эса жадвалнинг кечикишига олиб келиши мумкин.
Бундан ташқари, поездлар секин ҳаракатланса, совутиш тизимининг самарадорлиги пасайиши мумкин, дейилади хабарда.
«Ўзтемирйўлюловчи» АЖ меъёрий иссиқлик туфайли юзага келган вақтинчалик ноқулайликлар учун узр сўради.
Таъкидлаш жоизки, жорий йилнинг 1 июлидан «Ўзбекистон темир йўллари» акциядорлик жамияти «Насаф», «Шарқ» ва «Ўзбекистон» поездлари учун чипталар нархини оширмоқда.
Чипталар нархи 25% га ошади. Масалан, Тошкент–Қарши йўналиши бўйича янги нархлар қуйидагича кўринишда бўлади:
Эконом – 178 250 сўм (ҳозир 150 600 сўм);
Бизнес – 262 805 сўм (ҳозир 218 244 сўм).
Эслатиб ўтамиз, «Ўзбекистон темир йўллари» акциядорлик жамияти 15 майдан бошлаб «Афросиёб» электропоездлари учун чипталар нархини оширганди. Қарор электр энергияси, ёқилғи ва янги электропоездлар сотиб олиш харажатларини қоплаш муносабати билан қабул қилинган.