Mashhur Half-Life 2 kompyuter oʻyinining badiiy direktori vafot etdi

Dunyo

Half-Life 2 kompyuter oʻyinining badiiy direktori va bosh dizayneri Viktor Antonov 52 yoshida vafot etdi. Bolgariyalik rassomning aytishicha, bitta tekstura yordamida butun boshli hikoyani aytib berish mumkin. Bundan tashqari, u Wolfenstein: The New Order oʻyinining badiiy direktorlaridan biri boʻlgan va Fallout 4 va 2016-yilda chiqarilgan Doomning yangi qismini ishlab chiquvchilarga maslahat bergan.

Viktor Antonov. Foto zing.cz saytidan

Bolgariyalik rassom va dizayner Viktor Antonov 52 yoshida vafot etdi. Bu haqda uning hamkasblari va doʻstlari maʼlum qildi. Dizaynerning oʻlimi sababi nomaʼlum.

Antonov tarixdagi eng mashhur oʻyinlardan biri boʻlgan Half-Life 2 ning badiiy direktori edi. Shuningdek, u gʻayrioddiy Dishonored jangovar dunyosini yaratdi. U faoliyati davomida yigirmaga yaqin loyiha, jumladan, ikkita animatsion film ustida ishlashga ulgurgan.

Viktor Antonovning oʻlimi haqida birinchi boʻlib yozuvchi va Valve kompaniyasining sobiq ssenariy muallifi Mark Leydlou xabar berdi. Bu haqda u 15-fevral, shanba kuni Instagramda maʼlum qildi.

“Menda tafsilotlar yoʻq. Faqat qaygʻu. Ajoyib va original. Hammasini yaxshiroq bajarganman”, — deb yozadi Leydlou.

Bir kun oʻtgach, maʼlumotni Antonov Dishonored oʻyini ustida ishlagan Arkane Studios asoschisi va sobiq prezidenti Rafael Kolantonio tasdiqladi. Shuningdek, dizaynerning oʻlimi haqidagi xabar u soʻnggi bir necha yil davomida ishlagan Eschatology Entertainment kompaniyasining Facebook akkauntida paydo boʻldi. Studiya vakillarining aniqlik kiritishicha, Antonov bir hafta oldin vafot etgan.

Viktor Antonov 1972-yilda Sofiyada tugʻilgan. Uning hayoti haqida koʻp narsa maʼlum emas. 17 yoshida Bolgariyadan Fransiyaga koʻchib oʻtgan. Eurogamer nashrining aniqlik kiritishicha, Antonov otasi bilan birga kommunistik mamlakatni tark etgan, oʻshanda mamlakatdan chiqish boʻyicha cheklovlar yumshay boshlagan. Shundan soʻng, u bir muncha vaqt Shveytsariya va AQSHda yashagan va u yerda Pasadendagi ArtCenter xususiy kollejida transport dizayni boʻyicha diplom olgan.

Viktor Antonov oʻyin sanoatidagi faoliyatini 1996-yilda Xatrix Entertainment studiyasining konseptual dizayneri sifatida boshlagan. Uning vazifasiga atrof-muhit va yoritish dizayni ustida ishlash kiradi. Uch yil ichida u beshta loyihani ishlab chiqishda ishtirok etishga muvaffaq boʻldi, jumladan Redneck Rampage va Kingpin: Life of Crime.

1999-yilda Antonov Valve kompaniyasiga oʻtdi. Bu vaqtga kelib u oʻzining birinchi Half-Life oʻyinini chiqarishga ulgurgan va uning davomini ishlab chiqishga kirishgan edi. 2012-yilda Eurogamer nashriga bergan intervyusida dizayner Valveni aynan mashhur otishmaning davomi ustida ishlashni xohlagani uchun tanlaganini aytdi.

Half-Life 2 2004-yilda chiqdi, matbuot tomonidan juda yuqori baholandi va oʻyinchilarning hayajonli sharhlariga sazovor boʻldi va koʻplab nashrlar tomonidan yilning eng yaxshi oʻyini deb topildi. Davomiy filmning afzalliklari orasida zamonaviy grafika, obyektlarning realistik fizikasi va raqiblarning ilgʻor sunʼiy intellekti ajralib turardi. Ammo hali ham koʻplab oʻyinchilar, ayniqsa postsovet hududidan kelganlar, oʻyin voqealarining katta qismi sodir boʻlgan City 17 atmosfera shahrini eslab qolishdi.

Antonov oʻzi yaratgan dunyolarni har doim juda sinchkovlik bilan ishlab chiqqan. 2007-yilda Lion shahrida boʻlib oʻtgan oʻyin ishlab chiquvchilar konferensiyasida u bitta tekstura yordamida butun bir voqeani aytib berish mumkinligini aytdi. Misol tariqasida u binoning rasmini koʻrsatdi va iqlimi ogʻir boʻlgan hududlarda odamlar qoʻsh romli derazalar oʻrnatishini aytdi. Bunday modellarni yaratish koʻp vaqt talab qilmadi, ammo dunyoni yanada kengroq va ishonchli qilish imkonini berdi.

Biroq, video oʻyinlarni ishlab chiquvchilar har doim ham kerakli natijaga erisha olmaydilar. Xuddi shu konferensiyada Viktor Antonov Half-Life 2 sinovchilari vizual dizaynga eʼtibor bermasdan yuqori tezlikda bosqichdan oʻtganini aytdi. Shunday paytlarda mehnatim bekor ketdi, deb oʻylardi.

“Odamlarning reaksiyasini oldindan aytib boʻlmaydi, lekin baʼzida ularning fikrlarini maʼlum bir yoʻnalishga yoʻnaltirish mumkin”, — deya xulosa qildi Antonov.

Muhim yangiliklarni oʻtkazib yubormang!

Asosiy voqealardan birinchi boʻlib xabar topish uchun Telegram kanalimizga obuna boʻling.