Toshkentda Marketing & Reputation Day: Markaziy Osiyo mutaxassislarining asosiy xulosalari va tajribalari

O‘zbekiston

Toshkentda ilk bor Rossiya, Qozogʻiston, Oʻzbekiston va Tojikistondan 12 nafar maʼruzachini jamlagan Marketing & Reputation Day Tashkent anjumani boʻlib oʻtdi. Ishtirokchilar va mutaxassislar uchun tadbir Markaziy Osiyodagi muhim voqea boʻlib, ular tajriba almashish, marketing va obroʻni boshqarishdagi yangi yoʻnalishlar haqida maʼlumot olish imkoniyatiga ega boʻldi.

2024-yil 27-noyabr kuni Toshkentda Rossiya, Qozogʻiston, Oʻzbekiston va Tojikistondan marketing va obroʻ boʻyicha mutaxassislarni birlashtirgan Marketing & Reputation Day Tashkent anjumani oʻtkazildi. Tadbir soha mutaxassislarining eʼtiborini tortdi va tadbirdan ancha oldin barcha chiptalar sotib olindi.

Asosiy maʼruzachilardan biri Brand Analytics vakilasi Marina Popova boʻlib, u Oʻzbekiston ijtimoiy tarmoqlarini oʻrganish natijalarini taqdim etdi. Uning taʼkidlashicha, mintaqada Telegramning mashhurlik darajasi TikTokka boʻlgan qiziqishdan 20 baravar yuqori. Shuningdek, Marina qamrov va jalb etilganlik grafiklarini namoyish etib, ijtimoiy tarmoqlar tahlili biznes uchun qanday imkoniyatlar yaratishini tushuntirdi.

ClickMe & Social Active vakili Timur Bakiyev Oʻzbekistondagi Telegram auditoriyasida gender tafovuti haqidagi notoʻgʻri tasavvurni rad etdi. Uning soʻzlariga koʻra, erkaklar va ayollar platformadan deyarli bir xil darajada foydalanadilar — 53% ga 47%. Biroq, auditoriyaning hududlar boʻyicha taqsimoti bir xil emas.

M Cosmetic vakilasi Mariya Stroyeva Hindiston va Oʻzbekiston misolida xalqaro brendlarni mahalliylashtirish masalasini muhokama qildi. Uning taʼkidlashicha, bu jarayon har doim ham ijobiy natija bermaydi va professional yondashuvni talab qiladi.

Wavemaker/Tajikistan vakili Sherali Joʻraboyev marketingda sunʼiy intellektdan foydalanishni muhokama qilib, uning ijobiy va salbiy tomonlarini ajratib koʻrsatdi. Asosiy eʼtibor korporativ maʼlumotlardan foydalangan holda sunʼiy intellektni oʻqitishda maʼlumotlar maxfiyligi va potensial xavflarga qaratildi.

Appazov Brending Agentligi vakili Olesya Appazova noyob ijtimoiy loyihalarni namoyish etdi. Masalan, u Pavlodar viloyatidagi 75 ta davlat maktabi uchun brending va obodonlashtirish standartlarini ishlab chiqish haqida soʻzladi.

Sidorin Lab vakillari Nikita Proxorov va Darya Svistunova internetda obroʻni boshqarish boʻyicha keng qamrovli qarashni taqdim etishdi. Nikita Proxorov fikr-mulohazalar va eslatmalarga javob berish strategiyalari haqida, Darya Svistunova esa ushbu sohadagi zamonaviy tendensiyalar haqida gapirdi, oʻz nutqini kompaniya amaliyotining muvaffaqiyatli misollar bilan toʻldirdi.

Tadbir tashkilotchisi — Sidorin Lab raqamli agentligi boʻlib, u allaqachon marketing sohasidagi mutaxassislar uchun taʼlim tadbirlarini tashkil etishda yetakchi sifatida oʻzini namoyon etgan. Avvalroq anjumanlar Rossiya va Qozogʻistonda muvaffaqiyatli oʻtkazilib, ishtirokchilar va mutaxassislar tomonidan yuqori baholangan edi.

Sidorin Lab aloqalar boʻyicha direktori Olga Shlyaxova tadbirga eʼtibor uchun ishtirokchilarga minnatdorchilik bildirdi va Markaziy Osiyodagi professional hamjamiyatni mustahkamlashga imkon beradigan yangi tadbirlar rejalari haqida maʼlumot berdi.

Shunday qilib, Marketing & Reputation Day Tashkent Markaziy Osiyo mutaxassislari uchun muhim voqea boʻldi, bu yerda ular tajriba almashishdi va marketing hamda obroʻni boshqarishdagi yangi tendensiyalar haqida maʼlumot olishdi.


Hamkorlik materiali

Mavzuga oid materiallar