Raqobatni rivojlantirish va isteʼmolchilar huquqlarini himoya qilish qoʻmitasiga oilasi NAZAR MEDICAL MCHJda sifatsiz stomatologik xizmat olgan fuqaro Sh.Gʻ. Uning soʻzlariga koʻra, davolanishdan koʻp oʻtmay, bolalarning plombalari tushib ketgan, bu esa pulni qaytarish va klinikaga nisbatan chora koʻrishni talab qilishga sabab boʻlgan.
Klinika vakillari ishtirokida oʻtkazilgan tekshiruv davomida tibbiyot muassasasi haqiqatan ham koʻrsatilgan xizmatlarni koʻrsatgani, biroq barcha protseduralar meʼyorlarga mos kelishini taʼkidlagani maʼlum boʻldi. Biroq Sogʻliqni saqlash vazirligi bilan hamkorlikda oʻtkazilgan keyingi tekshiruv jiddiy qoidabuzarliklarni aniqladi — klinikada bolalar terapevtik stomatologiyasi uchun litsenziya yoʻq edi.
Bundan tashqari, bolaning tibbiy hujjatlari taqdim etilmagan, ekspertiza esa xizmatlar davolashning klinik protokollariga mos kelmasligini koʻrsatgan.
Toʻplangan barcha materiallar kelgusida koʻrib chiqish uchun vakolatli organlarga topshirildi. NAZAR MEDICAL`ga nisbatan qoidabuzarliklarni bartaraf etish va amalga oshirilgan ishlar boʻyicha hisobot taqdim etish toʻgʻrisida koʻrsatma berildi.